Virtual Sciences LogoMet integratietechnologie data bevrijden

Kernwaarden

Uiteindelijk werken we voor de klant. Dat betekent dat we verwachtingen helder managen, waarmaken en het liefst overtreffen, ook als dat extra inspanning en speciale acties vereist. Dat zit soms in de inhoud en vaak ook in de vorm van de communicatie. Daarom meten we jaarlijks onze klanttevredenheid en bepalen in dialoog de volgende stappen voor continue verbetering.

De volgende drie kernwaarden zetten we in om voor maximale klanttevredenheid te gaan.

EnthousiastEnthousiasme

Enthousiasme is het prettige gevoel wanneer je ergens helemaal vol van bent en er veel zin in hebt. Enthousiasme betekent voor ons dat er voldoende ruimte is voor humor en plezier naast financieel resultaat en harde techniek. Iedereen straalt dat uit in houding en actie naar collega’s klanten en leveranciers. Het is vaak het resultaat van andere zaken, zoals geloof in de visie van Virtual Sciences, het gevoel een goede bijdrage te kunnen leveren en onderdeel te zijn van een goed team.


KwaliteitKwaliteit

Kwaliteit is een cruciale kernwaarde voor Virtual Sciences. De kwaliteit van haar diensten scoort hoog bij klanten. We stralen dat uit in de kwaliteit van de kantooromgeving, onze marketinguitingen, en onze inspanningen naar klanten. Ook in onze keuze voor partners en leveranciers kiezen we voor de beste partners op kwaliteitsgebied.


DeskundigDeskundigheid

Onze klanten kiezen ons vanwege onze deskundigheid. Dat is vaak maar niet noodzakelijk gerelateerd aan senioriteit. We investeren in deskundigheid door interne en externe training en het optimaal delen van kennis. Onze klanten verwachten van ons dat we worden ingeschakeld bij complexe oplossingen die anderen niet kunnen realiseren. Onze werving, selectie en continue begeleiding ondersteunt dit beleid.